poniedziałek, 7 września 2009

Aniołowy klucznik


Czas pokazać coś z decu podwórka.
Szafeczka na klucze z aniołkiem powstała dla mnie. Uwielbiam wszystko co aniołowe choć sama w domu mam ich niewiele. Papier jak większość przeleżał troszkę zanim stwierdziłam że ten motyw to jest właśnie to.
Potem zaczęła się przygoda z mieszaniem farb dla uzyskania oliwki w odpowiedniej tonacji. Lubię tworzyć kolory sama, patrzeć jak zmienia się wygląd po dodaniu kropli tego, szczypty tamtego. I uczucie na sam koniec wieńczący pracę- To jest to !
Praca ma wyglądać na taka która wiele lat ma już za sobą. Stad przecierki zrobione w taki sposób żeby imitowały przebarwienia od zęba czasu. Złocenia przetarte bitumem też dają takie wrazenie.
Środek czeka jeszcze na ostateczny szlif.

6 komentarzy:

  1. bardzo ładny klucznik,,ja też lubię motywy aniołków

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczny aniołek i moje ulubione złocenia,

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam motywy z aniołami...piękny kluczni:)Cudo!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, kocham te kolory!!!...i te aniołki też :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł w każdym wydaniu mnie zachwyca ale ten przecudnie pasuje do reszty. Gratuluję dobrego "smaku..."

    OdpowiedzUsuń