piątek, 9 października 2009

Pani Jesień










No i nastała na prawdziwa polska jesień. Kolory mieszają się z mgłą i babim latem. Czy nie jest pięknie.
Czerwień liści płomieniem otula cale drzewa. Żółć przeplata się ze zgaszoną zielenią. Śliwka i bakłażan z pomarańczą. Wszystko nabiera tajemniczości i miękkości.
Możemy przegapić wiosną przejście od pączka do soczystej zieleni ale nigdy nikt z nas nie przegapi ferii jesiennych barw.
Zapach i szum suchych liści pod butami, ostatnie radosne pogwizdywania kosów nie kojarzą mi się ze smutkiem i nostalgią nad przemijaniem. Przecież jeszcze mamy kolory obok nas.
I nic to że niedługo nadejdą chłody , smaganie wiatrem i deszczem. Bo po kilku miesiącach odpoczynku przyroda znów rozpocznie swój cudowny spektakl.
Pokażę Wam jak ja widzę jesień na swoich fotografiach.
Na poczatek jeden motyw w wielu ujeciach. Chcialam pokazać Wam jak zmienie się obraz.
Naprawdę warto zrobić kilka kroków więcej.

8 komentarzy:

  1. Właśnie dzisiaj też przyglądałam się drzewom na osiedlu... tylko do zdjęć się nie nadawały, ze względu na nieciekawe otoczenie. :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. to drzewo wyglada przcudnie na tle tych zielonych i w dodatko odstaje od nich wszystkich tak jakby chcialo wyskoczyc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po wyróżnienie :o) http://jednoskrzydla.blogspot.com/2009/10/magiczne-blogi.html moc pozdrowień, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też mam dla Ciebie wyróżnienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sobie do Ciebie zaglądać i napawać się pięknymi zdjęciami oraz ciekawymi opowieściami :)

    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałem na Twojego bloga drogą pośrednia przez lekturę innego bloga i przyznaję, że jestem pod wrażeniem! Będę tu częściej bywał! Fotki z motywem drzewa czerwonolistego bardzo ładne. Ta wielość spojrzeń na jeden motyw podoba mi się! Inspirujące! Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olink, pewnie do parku masz nie daleko i przy okazji spacerków z dzieckiem powstaną piekne zdjęcia.
    Slavkosnip, zapraszam zdjęcia będą się na pewno pojawiać.
    Izary, Aniu,Hafija serdecznie dziekuję za wyróznienie.
    Yovo, motywujesz mnie do wiekszej dbalości w jakości i ilośći zeby Cię nie zawieść.
    Blogu Niedzielny jak milo że znów wpadłaś.

    OdpowiedzUsuń