czwartek, 7 stycznia 2010

Safari











Na safari w Zoo Dvur Karlowe też warto się wybrać. Przejazd po jego terenie piętrowymi autobusami jest bardzo przyjemny. Ja zrobiłam błąd siadąjąc na samej górze bo nie do końca podobają mi się zdjecia z tej perspektywy podobają.Choć wygladaja reportażowo to ich plus. Jak będę tam następnym razem swój błąd naprawię.
Pamiętacie film Park Jurajski, była tam sekwencja wjazdu przez bramę która sama się otwiera i zamyka. W zoo to autobus wolno je otwierał a wraz z jego przejazdem brama się zamykała. Przez moment czułam się jak bym wjeżdżała do jurajskiego parku.
Podróż może nie jest długa ale oglądanie zwierzaków w tak nowy sposób jest bardzo fajny. Niektóre z nich wylegiwały się na łące, niektóre trzeba było wypatrzeć w gęstwinie a niektóre biegły cały czas za autobusem.

2 komentarze:

  1. a u ciebie juz lato :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogu Niedzielny to taka moja skłonność do pozytywnego myślenia. Wszak do wiosny już niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń