niedziela, 26 lipca 2009

Na dzieciece przydasie







Pudełeczko na dziecięce przydasie w wakacyjnej sielskiej szacie. Trącąca myszką scenka rodzajowa jest w pięknych nasyconych barwach. Dzięki czemu tylko podcieniowałam niebo i gotowe. Szczególnie urzekł mnie ten szmaragdowy turkus któremu podporządkowałam dół pudełeczka i atlasowe wykończenie.

Porada
Cieniowanie zawsze wykonuję po przynajmniej dwukrotnym pomalowaniu lakierem. W razie braku weny twórczej można je spokojnie zmyć.
D cieniowania bardzo często wykorzystuję pigmenty do farb. Są tanie, wydajne i łatwo dostępne.

1 komentarz:

  1. Urocza skrzyneczka!!! Ja od dawna przymierzam się do decu, gromadzę co potrzebne, ale jakoś brak mi odwagi żeby zacząć. Tym chętniej podglądam i zachwycam się tym co robią różne zdolniachy;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń