wtorek, 10 listopada 2009

Lata 20-te lata 30-te




Każdy z nas ma zapewne takie chwile w życiu że zastanawia się nad czymś nowym. Mogą być to drobiazgi dotyczące codziennego życia, spraw wielkich, przyszłości. Najtrudniejsze jest zastanawianie się nad spojrzeniem w swoje wnętrze żeby wydobyć coś nowego i świeżego . To jest w każdym z nas tylko jak to odnaleść ?
Praca dom, dom praca dla większości z nas tak wygląda każdy dzień. Mówimy sobie że na to co sprawia nam przyjemność i radość nie mamy czasu, nie możemy sobie na to pozwolić.
Zajrzyjcie głęboko w siebie i przypomnijcie sobie co to było. Może spacery po lesie, fotografowanie, czytanie książek. Spróbujcie zaplanować sobie jeden dzień w tygodniu z taką własną osobista przyjemnością. Gwarantuję , to będzie wasz najlepszy dzień w tygodniu.
Warto choć na milimetr wychylić się z ram codzienności.
Ja ostatnio ciągle poszukuję , jestem co raz bliżej i plany na przyszłość zaczynają się krystalizować. Żeby dojść do takiego etapu musiałam zrozumieć siebie i niejednokrotnie zmienić ramy rozumowania i pojmowania. To naprawdę było trudne. Łatwo przychodzi nam ocenianie i układanie życia innym. Schody zaczynają się wtedy kiedy musimy realnie ocenić siebie.
Teraz wiem ze jest to możliwe.
W tym tygodniu zaczynam drugi etap realizowania planów na przyszłość. Wiem już że jak bardzo się chce to w jakiś cudowny sposób nagle znajdują się ludzie którzy mogą w tym pomóc. I to jest piękne.
W decupage też sięgnęłam po nowe. Blejtramy malarskie kusiły mnie od dawna. Wiem że zwykłą serwetkę nakleja się bez problemu, można w ten sposób uzyskać efekt namalowanego obrazu.
A mnie kusiło coś innego.
Na blejtram nałożyłam złocenie i przykleiłam motyw z bardzo grubego papieru. Wiem już że przyklejenie takiego papieru sprawia sporo trudności. Złocenie za to nakłada się fantastycznie. Całość została pokryta werniksem.
Jakość zdjęcia nie najlepsza ale niestety pogoda nie pozwala na zadowalającego efektu. ponieważ obrazek jest testowy i posiada kilka mankamentów zostaje u mnie co mi ogromnie odpowiada.

8 komentarzy:

  1. cudeńko, a możesz nam coś zdradzic z tych planów ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy etap to odpowiedzenie sobie na pytanie co chcę robić. To był bardzo długi etp bo naprawdę cięzko jest wyjść z ram. teraz wiem że praca jaką moge podjąć powinna się wiązać się z budowniem zespolu, szkoleniami itd.I zaczyna wychodzić z wizualizacji mojej przyszłej firmy w bardziej juz realne działania. wiem już jak ma wyglądać i jak działać i do kogo chcę trafić. Pozostaje tylko znalezienie środków na realizację.To tak w skrócie chcę pracować a jednoczesnie prowadzic firmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci, żebyś zrealizowała wszystkie swoje plany

    OdpowiedzUsuń
  4. szczescie maja ci co moga robic to co kochaja ,tego ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konstancja obrazek bardzo ładny w klimacie.
    powodzenia w realizacji planów

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek...podziwiam!Trzymam kciuki i życzę duzo dobrego w realizacji planów!!!Promyki słońca ślę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje serdecznie bo przedemną jeszcze długa droga, jeszcze wiele wątpliwości musze rozwiać, jeszcze trochę z soba powalczyć.

    OdpowiedzUsuń